رئیس کل دادگستری استان مرکزی ازکاهش ۲۰ درصدی ورودی زندانیان مالی دراین استان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 13 September 2020



به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در جلسه ستاد دیه استان مرکزی افزود: رسیدگی به وضعیت زندان ها را منوط به برگزاری جلسات نکرده ایم و هرجا موجبی فراهم شود با تماس دفتر اینجانب به زندان موجبات آزادی کسانی که بی دلیل زندانی شده اند فراهم می شود که باید گفت زحمات و تلاش اعضای ستاد دیه در این راستا ستودنی و قابل تقدیر است.
وی یادآورشد: هنوز ظرفیت ستاد دیه بیش از این است و معتقدم هنوز امکان کمتر کردن ورودی به زندان وجود دارد و در مجموعه قضایی استان تلاش در تحقق این امر روز به روز بیشتر می شود و کاهش بیست درصدی ورودی به زندان هنوز برای ما رضایت بخش نیست و توقع اینجانب بیش از این است.
رئیس دستگاه قضایی استان گفت:از صدا و سیما تقاضا داریم که در ساعات پر بیننده و پیک از ظرفیت رسانه ای خود برای ترغیب مردم در راستای کمک به زندانیان مالی نیازمند، استفاده کند و همچنین در فضای مجازی با تبلیغات فرهنگی مناسب زمینه کمک به زندانیان محکوم مالی را ایجاد کرده که بازخورد مطلوبی را خواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: برای زندانیانی که توان کاری دارند ولی سرمایه کار ندارند کمیته امداد آمادگی آن را دارد که سرمایه کار برای آن ها مهیا کند و این کمک مهمی است.
وی در خصوص زنان سرپرست خانوار نیز که مشکل ضمانت برای اخذ تسهیلات را دارند اظهار داشت: اگر به خاطر محکومیت مالی در زندان هستند کمیته امداد ضمانتشان را به عهده گرفته و در صورت عدم پرداخت اقساط از طرف وام گیرنده بازپرداخت وام را انجام دهد.
در این جلسه یازده پرونده از مددجویان دارای شرایط طرح موضوع شد که تمامی پرونده ها با موافقت اعضای ستاد دیه استان برای سیر مراحل بعدی به ستاد مرکزی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار