نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:اهانت شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر و آتش زدن قرآن در سوئد تاکنون کمتر در تاریخ اتفاق افتاده و این مسئله به‌هیچ عنوان ساده نیست.
کد خبر: ۸۹۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 11 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نمازجمعه اراک، با بیان اینکه اهانت به مقدسات اسلام برای هیچ غیرتمندی قابل تحمل نیست افزود: قرآن به تمامی جهان آبرو داده و سند زنده پیامبر خاتم است بنابراین توهین به مقدسات اسلام قابل بخشش نیست.
وی با بیان اینکه جهان اسلام در مقابل اهانت به مقدسات و رفتار غیراخلاقی دشمنان سکوت نمی‌کند یادآورشد: دنیای اسلام باید هوشیارتر، جدی‌تر عمل کند، چراکه اهانت شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص )وآتش زدن قرآن از نقشه‌های دشمنان برای سرگرم کردن مسلمانان است.
امام جمعه اراک با بیان اینکه نیاز است که مسلمانان تمامی ابعاد شیطنت‌آمیز دشمنان  را بشناسند افزود:مسلمانان باید با اتحاد و هوشیاری راه توطئه و نیرنگ آنان را سد کنند.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه دنیای غرب نمی‌تواند آزادی را به معنای جسارت و توهین به مقدسات دین اسلام بداند گفت: تمامی ادیان راستین قابل احترام هستند و اجازه داده نمی‌شود عده‌ای نادان با بی‌اخلاقی به ساحت مقدسات مسلمانان توهین کنند.
وی اظهار داشت: توصیه همه ادیان بر احترام به نحله‌های فکری و اعتقادی است بنابراین کسانی که به پیامبر اسلام اهانت کرده و قرآن آتش زده‌اند درواقع درک درستی از دین خود هم ندارند.
وی ادامه داد: قرارداد ننگین ابوذبی با محمد راشد و نتانیاهو و حمایت ترامپ و پمپِئو، نه تنها خیانت به فلسطین و غرب آسیا است بلکه یکی از ننگین‌ترین، خیانت انگیزترین جنایت ها به امت اسلام است.
امام جمعه اراک با بیان اینکه مردم بدانند موضع گرفتن جمهوری اسلامی به‌دلیل خطری است که این جنایت برای ایران دارد تاکید کرد: با این اقدام، خبیث‌ترین دشمن جمهوری اسلامی را در کنار گوش ایران قرار داده‌اند و باید همه بیش از پیش هوشیار باشند.
وی با بیان اینکه جوانان غیرتمند ایران اسلامی باید قدر نعمت‌های جمهوری اسلامی ایران را بدانند گفت:جوانان باید با قدرت در مقابل دشمنی دشمنان ایستادگی کنند و از قرآن و اسلام جانانه دفاع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار