معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۱۲۲ میلیارد تومان از تسهیلات قرض الحسنه بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه برای ایجاد ۳۴۰۰ شغل جدید به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در سال جاری تخصیص یافته است.
کد خبر: ۸۹۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱ 10 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مشهدی با بیان اینکه تاکنون مبلغ بیش از ۱۰۴میلیارد تومان، معادل ۸۵ درصد آن ابلاغ شده است افزود:
توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار مهم‌ترین رسالت کمیته امداد است.
وی اظهارداشت: عاملیت پرداخت این تسهیلات برای مددجویان تحت حمایت ۱۴ بانک است، نرخ این تسهیلات چهار درصد و سقف آن برای خود اشتغالی مددجویان ۵۰ میلیون تومان و باز پرداخت آن هفت ساله است.
وی با اشاره به ثبت نام صندوق نوید از طرح‌های نوآورانه مددجویان تحت حمایت ادامه داد: این صندوق با همکاری کمیته امداد و بنیاد برکت به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال در مناطق محروم و ایجاد بسترهای کارآفرینی برای افراد مستعد تشکیل شده است.
مشهدی افزود: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت طرح‌ خود به آدرس navidfund.com مراجعه و با ثبت درخواست خود از تسهیلات قرض الحسنه و یا بلاعوض بهره مند شوند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره ملی صنایع روستا دوست توسط کمیته امداد گفت: طرح صنایع روستا دوست با هدف حمایت از ایجاد اشتغال نوآورانه با فن آوری ساده در روستاها، برای اقشار کم بضاعت تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ، کمک‌های بلاعوض ، تأمین منابع مالی و تجهیزات و همچنین کمک به بازاریابی و فروش این محصولات از حمایت‌های کمیته امداد از صاحبان مشاغل در این طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار