معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۵۹ واحد تولیدی و صنعتی این استان امسال متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید هستند و در سامانه بهین‌یاب نام نویسی کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ 09 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، عادل لهراسبی افزود: درخواست متقاضیان تسهیلات رونق تولید از اوایل هفته آینده در کمیته‌ای تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید برای تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات به بانکه‌های عامل معرفی می‌شوند.
وی ادامه داد: سامانه بهین‌یاب از ابتدای سال جاری فعال شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آن نوع درخواست و میزان تسهیلات مورد نیاز خود را ثبت کنند.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی یادآورشد: ‬ بر‬ اساس تصمیم‬ های‬ جدید، اختیار در حوزه تسهیلات به استان‌ها تفویض شده و اگر واحدی بیش از ‏سقف تعیین شده تسهیلات درخواست کرد پس از بررسی در کارگروه و تایید نیازسنجی رقم مذکور منظور می‌ شود.
لهراسبی اظهار داشت: مشمولان تقاضای تسهیلات در سامانه بهین‌یاب می‌توانند درخواستشان را در سایتی به آدرس www.Behinyab.ir ثبت و سپس با مراجعه به بخش اطلاعیه‌های سایت سازمان نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه‌های تکمیلی اقدام کنند.
وی یادآوری کرد: بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید سال گذشته به حدود ۲ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی پرداخت شد که نسبت به سال ۹۸ رشد چشمگیری داشت.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد مهمترین هدف این سازمان از پرداخت تسهیلات است که امید می‌رود این اقدامات رونق و جهش تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب را در استان به دنبال داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار