مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت در سطح استان ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ 06 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی در دیدار با امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان محلات با بیان اینکه مسکن از مهمترین و گرانترین نیازهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است، افزود: ساخت مسکن برای ۱۲۹خانواده با بیش از سه فرزند یتیم از اقدامات کمیته امداد از ابتدای سال بوده است و برای ساخت مسکن محرومان نیازمند کمک خیران هستیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه صندوق امداد ولایت کمیته امداد با مجوز بانک مرکزی فعالیت می کند و عضو شبکه شتاب است یادآورشد: این صندوق تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت می کند که درصورت سپرده گذاری خیران در صندوق امداد ولایت به همان میزان سپرده گذاری شده کمیته امداد هم سپرده گذاری کرده و خیران می توانند با معرفی خود با تضامین آسان به نیازمندان وام قرض الحسنه پرداخت کنند.
حجت الاسلام مهدی ربانی امام جمعه شهرستان محلات هم با قدردانی از اقدامات کمیته امداد گفت: کمک به برادران مؤمن و نیازمند از سفارشات بزرگان دینی است و طرح مواسات و همدلی از اقدامات خوب و لبیکی به فرمایشات مقام معظم رهبری است.
وی افزود: کمیته امداد نهادی در خدمت محرومان است و کمک خیران و همکاری آنها با این نهاد در کمک رسانی بهتر به نیازمندان بسیار موثر است.
شایسته ذکر است ، در این جلسه از کربلایی خیر برجسته شهرستان محلات که ساخت ۲۰ واحد مسکونی برای محرومان شهرستان محلات با اولویت ایتام ( هشت واحد در شهر نیم ور و ۱۲ واحد در محلات)را به متراژ هر واحد ۷۵ متر مربع عهده دار شده است، قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار