نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر ضرورت ترویج وحفظ فرهنگ عاشورا به عنوان فرهنگ عزت، شرف، مبارزه با کفر و شرک باید در جامعه اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱ 30 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در مراسم اقامه نماز ظهر عاشورا در اراک با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) و نهضت عاشورا پایه و اساس انقلاب اسلامی است افزود: نهضت عاشورا فرهنگ، معنویت، قوام جامعه و پایه اصلی و اساسی انقلاب اسلامی به شمار می رود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت عاشوری امام حسین(ع) به ثمر رسید یادآورشد: عاشورا و محرم موجب حیات و تداوم انقلاب شکوهمند ایران اسلامی شده‌ است.
وی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و قرآن با انجام توطئه‌های گوناگون به دنبال زیر سوال بردن فرهنگ عاشورایی و ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند گفت: ملت مسلمان ایران اسلامی همانند گذشته با لبیک و پشتیبانی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب این توطئه‌ها را نیز نقش برآب می کنند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه ملت ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه و خون شهدا به ارزش والایی دست یافته‌اند که در طول تاریخ بی سابقه بوده است افزود: مردم ایران اسلامی هم اینک با اتحاد و اقتدار ملی در جهان حرفی برای گفتن دارند.
وی بابیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی دستی پیدا شد که دست رد به سینه آمریکا، اسرائیل و آل سعود زد اظهارداشت: ملت ایران اسلامی باید قدر انقلاب اسلامی را بدانند و برای تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی ملت اراده، فداکاری و سربلندی است یادآورشد:مردم ایران اسلامی درس قدرت، اقتدار و عزت را از دانشگاه کربلا آموخته‌اند و راه ائمه اطهار(ع)، امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب را با قدرت ادامه خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار