همزمان با هفته دولت ، ۱۶۵ پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر۷۹۰میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ 26 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، با حضور استاندار مرکزی و هیات همراه ، فرماندار شهرستان اراک و جمعی از مدیران ارشد صنعت برق استان، ۲۹کیلومتر شبکه برق در تقاطع غیرهمسطح شریعتی اراک با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال به صورت نمادین افتتاح شد.
استاندار مرکزی در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) بابیان اینکه صنعت برق استان مرکزی با تلاش متخصصین کوشا و توانمند توانسته است در تمام آزمون ها سربلند بیرون آید، گفت: هفته دولت به نام دو تن از بزرگ‌‌مردان انقلاب شهیدان رجایی و باهنر مزین شده و این هفته بهترین فرصت برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و معرفی خدمات و تلاش‌های دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
سید علی آقا زاده بابیان اینکه استان مرکزی استانی صنعتی است و برق به عنوان زیرساخت صنایع دیگر نقش بی بدیلی در توسعه و آبادانی استان دارد،افزود: امسال با درایت مدیران صنعت برق در استان مرکزی قطعی برق نداشتیم.
مدبرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این مراسم از آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۴۷پروژه و بهره برداری از ۱۱۸ پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر۷۹۰میلیارد ریال در استان خبر داد.
مهندس محمد اله داد بابیان اینکه همزمان با هفته دولت، ۲۷پروژه برق رسانی در شهرستان اراک به بهره برداری می رسد، افزود:امروز در افتتاح نمادین این پروژه، ۱۱دستگاه پست زمینی و کمپکت ،۱۷کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی ،۱۲کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی و هوایی و ۴۰دستگاه روشنایی در برنامه اجرای پروژه انجام شده است.
وی ،هدف از افتتاح این طرح ها را افزایش رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و مطمئن و بهره وری اقتصادی برشمرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، تامین برق متقاضیان، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار،احداث و بهینه سازی شبکه و تامین روشنایی معابررا از پروژه های قابل بهره برداری و کلنگ زنی در هفته دولت اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار