آیین افتتاح ساختمان آموزشی هنرستان ۱۲ کلاسه شهید سید مصطفی خمینی(ره) و آغاز ساخت کارگاه های آموزشی با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 24 August 2020


به گزارش تابناک مرکزی ،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی در آیین افتتاح این هنرستان با اشاره به اینکه این پروژه از سال ۹۴ کلنگ زنی شده بود گفت: این پروژه از محل اعتبارات استانی و ملی و با کاربری آموزشی در ۱۲ کلاس احداث و از ابتدای سال تحصیلی میزبان هنرجویان خواهد بود.
حسین محمدی افزود: ساختمان آموزشی این هنرستان با زیر بنای ۱۳۵۵ مترمربع و در سه طبقه با هزینه ای معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آماده بهره برداری است.
وی یادآورشد: کلنگ زنی کارگاه های آموزشی هنرستان شهید سید مصطفی خمینی(ره) نیز نیز انجام می‌شود و کار ساخت چهار سوله آغاز خواهد شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز استان مرکزی گفت: برآورد اولیه هزینه احداث کارگاه های این هنرستان هفت میلیارد تومان است و عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.
گفتنی است هنرستان جدید شهید سید مصطفی خمینی(ره) کار آموزشی خود را با بیش از ۱۰۰ هنرجو در سه رشته کامپیوتر، حسابداری و معماری داخلی برای سال تحصیلی جدید آغاز خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار