۱۳ طرح آموزشی در شهرستان‌های مختلف این استان به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری در هفته دولت است.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ 15 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: این طرح‌ها با مبلغی بالغ بر ۳۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و کشوری اجرا شده و به مرحله بهره برداری رسیده‌اند.
حسین محمدی افزود: ۲۳۴ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز این طرح‌ها از محل اعتبارات ملی، ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ۶۹ میلیارد ریال از سایر حوزه‌ها از جمله کمک‌های مردم و خیران تامین شده‌است.
وی یادآورشد: این طرح‌ها در شهرستان‌های محلات، کمیجان، شازند، دلیجان، خنداب و اراک به بهره برداری می‌رسد.
محمدی گفت: تخریب و بازسازی دبیرستان، کارگاه و آزمایشگاه‌های اراک، بهره برداری از دبیرستان ۱۲ کلاسه استثنایی اراک، مقاوم سازی مدرسه استثنایی ستایش و ایجاد مدرسه سه کلاسه روستای موت آباد این شهرستان از جمله طرح‌هایی است که همزمان با هفته دولت در استان مرکزی به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: احداث مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی روستای دهچال خنداب، تکمیل مدرسه خیرساز ۱۲ کلاسه دامن افشان ۲ دلیجان، تخریب و بازسازی دبیرستان شبانه روزی سرای دانش دلیجان و احداث راهنمایی ۱۲ کلاسه دلیجان (مسکن مهر) از دیگر طرح‌هایی است که در این مدت به بهره برداری می‌رسد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی افزود: تخریب و بازسازی مدرسه ابتدایی ۱۲ کلاسه شریعتی دلیجان، تخریب و بازسازی مدرسه حدیبیه روستای بصری شازند، احداث مدرسه در روستای خمارباغی کمیجان و تخریب و بازسازی دبیرستان ۱۲ کلاسه پروین اعتصامی محلات از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری این اداره کل درهفته دولت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار