سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:
  سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: در حال حاضر ۹۲ و ۶ دهم درصد از دانش آموزان استان در دوره های مختلف ثبت نام کردند.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ 15 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، "احمد حسینی"، پروژه مهر را برنامه ای برای بازگشایی مدارس یک پروژه ملی دانست و افزود: علاوه بر آموزش و پرورش دستگاه‌های دیگر هم در این پروژه همکاری می‌کنند.
وی یادآورشد: امسال بازگشایی مدارس در استان تحت عنوان ارتقا سطح بهداشت مدارس و توسعه آموزش‌های الکترونیکی است.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: امسال در کار گروه‌های شش گانه مهر یک کار گروه تحت عنوان بهداشت و تندرستی افزوده شده است.
حسینی درباره توسعه آموزش‌های الکترونیک گفت: این مهم افزایش مهارت معلمان را در سطح ملی به دنبال دارد.
وی با اشاره به مشکل کمبود نیروی انسانی در مجموعه آموزش و پرورش استان افزود: بخش قابل توجهی از آموزش دانش آموزان در مدارس توسط دبیران بازنشسته انجام می‌شود.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی در ارتباط با آموزش‌های الکترونیک دانش آموزان گفت: در ایام کرونا استفاده از سامانه شاد توسط دانش آموزان و معلمین مورد توجه قرار گرفت اما از طرفی ۲۰ درصد از دانش آموزان استان نتوانستند از سامانه شاد استفاده کنند.
حسینی اظهارداشت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی مقرر شد در سه فاز تمامی مدارس شهری و روستایی بالای ۲۰ خانوار به اینترنت و مودم‌های رایگان مجهز کنند.
به گفته وی قرار است که سامانه شاد به شاد پلاس ارتقا پیدا کند تا خدمت بهتر را به دانش آموزان ارائه کند.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به ساماندهی نیروهای انسانی گفت: تا به امروز تمامی نقل و انتقالات مربوط به ساماندهی انجام شده است.
حسینی درباره آمار ثبت نام دانش آموزان استان در دوره های تحصیلی گفت: تاکنون ۱۲۷ هزار و ۳۸۴ نفر در پایه ابتدایی، ۵۷ هزار و ۳۲۱ نفر در پایه اول متوسطه و ۴۱ هزار و ۲۵۲ نفر پایه دوم متوسطه ثبت نام کردند.
وی افزود: در حال حاضر ۹۲.۶ درصد از دانش آموزان استان در پایه‌های مختلف ثبت نام کردند اما در ثبت نام پایه دهم با مشکل مواجه هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار