مدیرکل بنیاد مرکزی باهمراه تنی چند از آزادگان معزز استان مرکزی با لباس دوران اسارت و با رعایت پروتکل های بهداشتی، در بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) اراک حضور یافتند و از کادر درمانی قدردانی کردند
کد خبر: ۸۸۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳ 15 August 2020

 


به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی انصاری فر در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سید و سالار آزادگان سید علی اکبر ابوترابی فرد گفت: آزادگان بی ادعا پا در میدان نبرد و جهاد گذاشتند و مردانه، با غیرت و با صلابت در برابر ظلم ظالم ایستادگی کردند.
وی با بیان اینکه آزادگان با صبر و و بردباری افتخار آفریدند، افزود: باید نسل چهارم انقلاب را با این آزادگان و بازماندگان دوران دفاع مقدس آشنا کنیم که چگونه ماه‌ها شکنجه‌ها را تحمل کردند ولی از آرمان‌های امامشان کوتاه نیامدند.
انصاری فر با اشاره به مجاهدت‌های تمام آزادگان در راه حفظ امنیت و ثبات مرزهای کشور یادآورشد: استقلال هدیه‌ای است که همواره به دست مردان و مجاهدان به ارمغان می‌آید و استقلال امروز کشور مدیون تمامی فداکاری‌های مجاهدان این مرز و بوم است.
وی گفت: آزادگان از عزت، ناموس و شرف ایران اسلامی در زندان های بعثی ها دفاع کردند و مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند.
گفتنی است استان مرکزی مفتخر به داشتن ۷۴۰ آزاده سرافراز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار