رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: روحیه ایثارگری و فداکاری مدافعین سلامت در مقابله با ویروس کرونا نشات گرفته از روحیه اتحاد و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و جانبازان دوران جنگ تحمیلی است.
کد خبر: ۸۸۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 15 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جمع تعدادی از آزادگان که به نمایندگی از سایر اسرای هشت سال دفاع مقدس استان برای تشکر و دادن روحیه به مدافعان سلامت به بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک رفته بودند، افزود: شما آزادگان و سرافرازان میهن توانستید دوران سخت اسارت را با توکل به خدا و امید به روزهای بهتر، پشت سر بگذارید که همین رمز موفقیت و پیروزی، بدون شک باعث خواهد شد تا مدافعین سلامت نیز در کنار تلاش‌های شبانه‌روزی خود از یاد و یاری خدا برای رسیدن به روزهای بهتر و خلاصی از شر ویروس منحوس و دشمنی نامرئی غافل نشوند.
وی فعالیت مداوم و شبانه روزی و درگیری بیش از شش ماهه مدافعان سلامت با این ویروس را، به جنگی تمام عیار و شیفت های طاقت‌فرسای کادر درمانی و پرستاران را به اسارت تشبیه کرد و اظهار داشت: آنان بعد از گذراندن روزهای پر استرس کاری و یافتن فرصتی برای استراحت و دیدن خانواده، زمانی که به منزل می روند برای حفظ جان فرزندان و خانواده، خود را در اتاق قرنطینه و حبس می کنند.
وی تاکید کرد: این عزیزان در بیمارستان به فکر همنوعان خود و در منزل نیز به فکر خانواده هستند و این نمایانگر جلوه عشق و ایثار و از خودگذشتگی است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآورشد: سرچشمه این مقدار از عشق، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی در مدافعان سلامت، از شما آزادگان و یادگاران ۸ سال دوران دفاع مقدس است.
دکتر جمالیان در پایان با آرزوی توفیق و سربلندی برای آزادگان و کادر بهداشتی و درمانی ابراز امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت، مسئولین و مردم هر چه زودتر از شر این ویروس رها شده و به روزهای خوب بازگردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار