مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: بستر سازی ارتقای سطح فرهنگی مددجویان تحت حمایت مهم ترین رویکرد کمیته امداد است.
کد خبر: ۸۸۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷ 12 August 2020


به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی در دیدار با مدیر کل ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه کمک به رفع فقر فرهنگی مقدم بر فقر مادی است و اساس فعالیت کمیته امداد فرهنگی است افزود: ۸۵۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند،اساس کار کمیته امداد فرهنگی است و تمام اقدامات این نهاد مردمی دارای پیوست فرهنگی است.
وی اعتماد مردمی مهم ترین سرمایه کمیته امداد دانست و گفت: ۵۰درصد جمعیت استان مرکزی به طور مستقیم با کمیته امداد در ارتباط بوده و در طرح‌های مشارکتی این نهاد همکاری دارند.
وی افزود: کمیته امداد امین مردم است ومشارکت مردمی به نسبت سنوات گذشته ۵۷ درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به آغاز مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه یادآورشد: کمک‌های مؤمنانه در سراسر استان با حفظ و کرامت خانواده ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین مددجویان توزیع می شود.
مدیر کل کمیته امداد استان گفت: همکاری کمیته امدادو اداره ارشاد در هم افزایی و کمک به ارتقای فرهنگی خانواده های نیازمند مؤثر است.
حجت الاسلام عباس دانشی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی هم با بیان اینکه اقدامات فرهنگی برای خانواده‌های تحت حمایت خدمتی بزرگ به انقلاب است، گفت: خانواده های تحت حمایت کمیته امداد دغدغه انقلاب دارند و کار فرهنگی برای آنها موجب پرورش نیروی انسانی توانمند برای جامعه می شود.
وی افزود: کمیته امداد نهادی در خدمت محرومان است وحمایت مردم از کمیته امداد نشانگر مقبولیت عمومی این نهاد مردمی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار