معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع ۵۶ تن گوشت منجمد وارداتی با نرخ مصوب دولتی روز سه‌شنبه در سطح فروشگاه‌های این استان آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲ 12 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، جعفر اصغری افزود: گوشت منجمد وارداتی با هدف تنظیم بازار با نرخ هر کیلوگرم ۵۵هزار تومان خریداری شده و با قیمت ۵۷ هزار تومان در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: توزیع مردمی کالای مذکور از طریق فروشگاه‌های بزرگ در نقاط مختلف استان، اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی انجام و توزیع کارمندی محموله گوشت وارداتی از سوی اتحادیه کارکنان دولت، فرهنگیان از شرکت‌های تعاونی فرهنگیان، وزارت کشور و مددجویان نهادهای مردمی نیز از طریق فروشگاه‌های اتکا و رفاه انجام می‌شود.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی یادآورشد: این محموله گوشت وارداتی به صورت سردست است و ۲۳ تن از مجموع این محموله در اراک و بقیه در دیگر شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.
اصغری اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با واحد تولیدی قند شیرین فراز زرندیه در راستای تامین بازار این محصول در استان انجام شده و ۱۵۰ تن شکر دولتی نیز به این واحد تولیدی اختصاص داده شده تا ضمن بسته بندی شکر دربسته های ۵کیلوگرمی به قمیت هر کیلو گرم ۸۵۰۰تومان درب کارخانه دراختیار فروشگاه زنجیره ای قرار گیرد .
کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در بیش از ۱۰۰ فروشگاه در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار