مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: رفع مشکل اشتغال ایثارگران نیازمند نگاه ریشه‌ای و کار و مدیریت جهادی است.
کد خبر: ۸۸۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 10 August 2020


به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی انصاری فر در جلسه با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، ضمن تبریک دهه ولایت، با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های تهیه مسکن و اشتغال ایثارگران ریاست عالی بنیاد با وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: این تقاهم‌نامه در ۱۰ ماده و ۲۴ بند تنظیم شده است.
وی یادآورشد: این تفاهم نامه با نگاه به تحقق بخشیدن به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تهیه شده است و یکی از بخش‌های مهم آن مربوط به ماده ۲۱ این قانون و موضوع اشتغال ایثارگران است .
وی با اشاره به ضرورت ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گفت: با توجه به وجود مشکلات فراوان در این حوزه تمام تلاش خود را می کنیم که با استفاده از ظرفیت های موجود در استان و با تأسی به منویات رهبر معظم انقلاب و با رویکرد اقتصاد مقاومتی، در راستای تحقق شعار استراتژیک «جهش تولید» گام برداریم.
انصاری فر به ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اشاره کرد و افزود: تمام دستگاه‌هایی که به نحوی از بودجه عمومی استفاده می‌کنند باید ۲۵ درصد از استخدام‌ها را به ایثارگران تخصیص دهند.
وی با اشاره به روان سازی خدمان اداره صنعت، معدن و تجارت استان به ایثارگران معزز تاکید کرد:برای پیشبرد اهداف دو دستگاه هر ماه جلسه ای برای پیگیری مسائل ایثارگران برگزار شود و و این کار نیازمند کار جهادی است .
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت:خدمت به ایثارگران یک وظیفه ملی و عقیدتی و ایمانی است و همانگونه که ایثارگران معزز در فکر ما دارای اولویت هستند در عمل نیز اینگونه است.
جعفری با اشاره به اینکه باید در استان نیازسنجی نیروی انسانی را انجام دهیم ، گفت:با مشارکت و همدلی سایر دستگاه ها و تهیه آماری از تخصص ایثارگران معزز و نیاز سنجی دستگاه هایی که نیازمند نیروی انسانی هستند می توانیم قدم های موثر و خوبی در این راستا برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار