معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک از افتتاح کلینیک بیماران قلبی و عروقی، دیابتی و فشار خون در آینده نزدیک خبر داد
کد خبر: ۸۸۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 04 August 2020

به گزارش تابناک مرکزی دکتر بهمن صادقی سده در حاشیه جلسه هیئت رئیسه دانشگاه، افزود: این کلینیک در فضایی بالغ بر دو هزار و ۷۰۰ متر مربع و در جنب مرکز بهداشت استان احداث خواهد شد.
وی اظهار داشت: در این راستا فضایی طراحی خواهیم کرد تا بیماران ذکر شده به دور از هرگونه استرسی از بیماری کووید ۱۹ و در محیطی کاملا ایمن و آرام خدمات مورد نظر را دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک به منظور ارائه بهتر خدمات به بیماران قلبی عروقی، دیابت و فشارخون بالا تصمیم به احداث این کلینیک گرفته است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه به انتخاب بیمارستان امیرالمومنین (ع) به عنوان سانتر اصلی درمان کرونا اشاره کرد و گفت: این مرکز پذیرای بیماران با ظرفیت حدود ۱۵۰ تخت می باشد که مازاد بیماران طبق آخرین تصمیم گیری ها به بیمارستان آیت الله خوانساری اراک منتقل شدند.
دکتر صادقی تاکید کرد: تصمیم دانشگاه علوم پزشکی بر این شد که گروه داخلی به طور کامل از این مرکز به فضای دیگری منتقل شود و کل ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین به بحث کرونا و مواجهه با آن تخصیص یابد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت انجام این کار، امکان جذب و پذیرش بیماران از سایر مراکز نیز وجود دارد و تقریباً اغلب مراکز درمانی از بیماران کرونا مثبت عاری شده و تنها یک مرکز به این امر اختصاص می‌یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار