رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان اراک خبرداد:
رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان اراک گفت: طرح توسعه تحول و آینده نگری این ورزش به صورت جدی در دستور کار این هیات قرار دارد که باهمکاری ومساعدت ومحوریت هیات همگانی استان پیگیری و اجرایی خواهدشد.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 04 August 2020
به گزارش تابناک مرکزی محمد عسگری با اعلام این خبر گفت : اولین جلسه و نشست صمیمی اعضاء هیات ورزشهای همگانی شهرستان اراک با محوریت هم اندیشی اعضاء و میهمانان مدعو در این جلسه با محوریت "طرح پویش سراسری آماده باش"روز گذشته در سالن جلسات اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی اراک برگزار گردید.
 
 عسگری در ادامه با بیان اینکه کمیته ها بازوان اصلی هیات هستند افزود: کمیته ها با تعامل با یکدیگر و برگزاری همایش های مشترک می توانند قدم ارزنده ای در راستای ارتقای ورزش همگانی در شهر اراک بردارند؛ درادامه در خصوص نحوه برگزاری همایشها ، برنامه های مناسبتی ، دوره های آموزشی و... در سال 99 با شرایط ویروس کرونا بحث و تبادل نظر شد.
رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان اراک در ادامه با توجه به محوریت جلسه که اجرایی نمودن طرح پویش سراسری آماده باش بود اعلام نمود : این طرح در راستای مقابله با ویروس کرونا و در جهت بالا بردن افزایش نشاط و شادابی مردم به ویژه خانواده ها و تحرک و پویایی در جامعه بصورت مجازی از 10 مرداد ماه لغایت 30 شهریور ماه بصورت سراسری با ابلاغ فدراسیون ورزش های همگانی درتمامی استانها برگزار خواهد شد.
وی افزود: ماموریت ویژه برای برگزاری این طرح ارتقاء نقش مسئولانه ورزش همگانی در کاهش کم تحرکی و پیشگیری از کرونا می باشد.که اهدف آن آگاهی بخشی، تحریک و ترغیب ، رفع موانع افرادی که ورزش می کنند می باشد.
 
عسگری اضافه کرد: کانون اصلی این پویش خانواده ها هستند و گروه های مخاطب این طرح گروه های پر خطر جامعه که افراد باای 50 سال می باشند و گروه های در معرض این بیماری که همه ی گروه های سنی را شامل می شود.
 
درپایان این جلسه نیز احکام اعضاء جدید این هیات پس از معارفه توسط مسئولین حاضر در این نشست اهداء گردید..
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار