مدیر پژوهش قرارگاه تحول اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای داشتن جامعه با اراده قوی در نبرد تمدنی به بافت اجتماعی منسجم نیاز داریم.
کد خبر: ۸۸۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ 26 July 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی موحد در جمع روسای ادارات تابعه استان مرکزی که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، افزود: جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب تقویت اراده مردم در نبرد تمدنی را هدف گذاری کرده است.
وی یادآورشد: این روزها از این نبرد اخبار بیشتری شنیده می‌شود و نیاز به تقویت روحیه اجتماعی وجود دارد.
وی افزود: برای داشتن جامعه با اراده قوی در نبرد تمدنی به بافت اجتماعی منسجم نیاز داریم به نحوی که ارتباط به صورت مستمر با ولی‌فقیه برقرار باشد و سخن امام جمعه در تمام بخش‌های جامعه منتقل شود.
حجت‌الاسلام موحد ادامه داد: انتقال مفاهیم تنها در کلام نباید باشد و نیاز است سخن فهمیده و به صورت کاربردی در جامعه مورد استفاده قرار بگیرد، به‌عنوان نمونه شعار سال باید در تمام شهرها و روستاها شنیده شود و مردم برای تحقق آن تلاش کنند.
وی افزود: برای این مهم به فردی فعال نیاز داریم که با اقلیم و فرهنگ خرد محلی آشنا و رفتار منطبق با آموزه‌های اسلامی داشته باشد، این فرد وظیفه دارد تمام امکانات حاکمیتی را برای برنامه‌ای که ولی فقیه هدف گذاری کرده در منطقه جذب کند و بستر تحقق اهداف را فراهم سازد.
مدیر پژوهش قرارگاه تحول اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: یکی از راهبردهای مهم سازمان تبلیغات بهره گیری از تبلیغ چهره به چهره است که در ارتباط با تمام افراد جامعه قرار بگیرد که در این طرح این موضوع حائز اهمیت قرار گرفته است و امام محله در این طرح برنامه ارتباط مستقیم و منظم با تمامی اهالی را در دستور کار دارد.
حجت‌الاسلام موحد در پایان اظهار داشت: مجموعه‌های حمایتی هستند که کار تربیتی ویژه نوجوانان و جوانان انجام داده‌اند در حوزه اخلاق و اعتقادات نیز می‌توانند راهکار ارائه کنند که این مراکز شناسایی شده است و از طریق مرکز یارا سازمان تبلیغات این خدمت به محله‌ها ارائه می‌شود که امامان محله اقدامات اخلاقی، مباحث کودکان نوجوانان را با این مرکز منطبق و به این ترتیب از الگوهای جدید برای بیان مطالب استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار