مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان مرکزی گفت:ساخت هزار واحد مسکونی مددجوی از برنامه‌های کمیته امداد در سال جاری است.
کد خبر: ۸۷۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ 25 July 2020


به گزارش تابناک مرکزی، میرزا شیرنژاد در جلسه حوزه مدیریت تأمین مسکن کمیته امداد استان مرکزی که به منظور بررسی اقدامات تفاهم نامه همکاری مشترک با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی برگزار شد با بیان اینکه مسکن از مهم‌ترین نیازهای ضروری مددجویان تحت حمایت است افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت بنیاد مسکن و بسیج سازندگی از مهم‌ترین اهداف این تفاهم نامه همکاری است.
وی یادآورشد: ساخت مسکن مددجویی با ظرفت، دقت انجام می‌شود و تنها هدف امداد تأمین سرپناه نیست بلکه با ساخت مسکن مناسب منزلت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مددجویان نیز در نظر گرفته می‌شود.
طاق بستانی معاون باز سازی بنیاد مسکن هم گفت: بنیاد مسکن آماده ساخت ۲۰ واحد مسکن ایتام تحت حمایت کمیته امداد با مشارکت بسیج سازندگی است.
سرهنگ مداحی نماینده بسیج سازندگی نیز اعلام آمادگی کرد از توان و ظرفیت بسیج در راستای کمک به تأمین مسکن مددجویان بر اساس تفاهم نامه منعقده و ساخت این واحد‌ها برای مددجویان تحت حمایت این نهاد و ایجاد سر پناه برای آنها استفاده خواهد کرد.
شایسته ذکر است، در این جلسه بر اساس تفاهم نامه مشترک با بنیاد مسکن تصمیمات لازم به منظور تأمین مسکن ۲۰ خانوار از ایتام تحت حمایت کمیته امداد با مشارکت بسیج سازندگی و نیز تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی و تعمیرات تعداد ۵۴ واحد مسکن مددجویی با مشارکت بسیج سازندگی گرفته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار