جوان‌ترین خیر مدرسه‌ساز کشور با ۱۳ سال سن به پویش آجر به آجر در ساخت فضای آموزشی پیوست و ۲۵ میلیارد ریال برای ساخت یک واحد آموزشگاهی در شازند تعهد کرد.
کد خبر: ۸۷۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ 23 July 2020


به گزارش تابناک مرکزی، «امیر عباس علی بخشی»خیر نوجوانی است که با تقبل ساخت یک واحد آموزشی ۶ کلاسه و امضا تفاهم‌نامه، به جمع خیران مدرسه‌ساز شازند از توابع استان مرکزی پیوسته است.
بر اساس این تفاهم‌نامه که بین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و این خیر منعقد شده است، یک مدرسه با زیر بنای ۷۸۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با ۶ کلاس درس در شازند ایجاد می‌شود.
لازم به ذکر است، به دلیل قانونی نبودن سن این نوجوان در دادن تعهد، پدر وی به نمایندگی این تفاهم‌نامه را امضا کرده است.
این خیر نوجوان هدف از ساخت مدرسه را ادای دین به مردم منطقه زادگاه پدری و تشویق نسل جوان به تقویت زیرساخت‌های آموزشی بیان کرده است.
گفتنی است، سال گذشته، ۱۹هزار متر مربع شامل ۱۴۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان مرکزی افزوده شد که ۲۶ طرح و با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، یک هزار و ۹۹۸ مترمربع از این فضاها در قالب ۲ طرح و ۱۸ کلاس درس توسط خیران، ۱۰ هزار و ۹۸۳ متر مربع در قالب ۱۷طرح و ۹۲ کلاس درس به صورت مشارکتی و ۶ هزار و ۲۷ متر مربع در قالب هفت طرح با ۳۰ کلاس درس از محل اعتبارات دولتی ساخته و به آموزش و پرورش استان تحویل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار