نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه صنعت زیرساختی برق در روستاهای خمین ضروری است.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ 18 July 2020


به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا نظری در نشست هم اندیشی با مدیران ارشد صنعت توزیع برق استان و شهرستان خمین افزود:امید می رود با تلاشی که مجموعه مدیران و متخصصین انرژی در استان اعم از صنعت برق و سایر صنایع دارند تابستانی با مشکلات کمتر در پیش داشته باشیم، علاوه بر گذران این تابستان دستاورد بزرگ تر نهادینه کردن رویه های صحیح تر مصرف در جامعه صنعتی و دیگر گروه های مصرفی باشد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این جلسه افزایش رضایتمندی مشترکان را از اهداف واستراتژی‌های شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اعلام کرد و گفت: این شرکت با ترسیم چشم‌اندازو تدوین اهداف خرد و کلان و با توجه به ارزش‌های اخلاقی سازمان همواره در راستای افزایش رضایتمندی ذی‌نفعان و ارتقای کیفیت خدمات تحویلی می‌کوشد.
مهندس محمد اله داد با بیان اینکه اصلاح و بهینه سازی شبکه ۱۲۰ روستا در سنوات گذشته انجام شده است ،افزود: اصلاح و بهینه سازی شبکه ۲۰ روستا در دستور کاری سال جاری این شرکت قرار دارد.
وی افزایش هزینه های اجرایی و تجهیزات برق در راستای افزایش نرخ ارز ، کمبود نقدینگی و کاهش وصول مطالبات را از مهمترین چالش های پیشرو صنعت توزیع برق استان دانست.
در این نشست برضرورت ایجاد زیر ساخت برق در منطقه قورچی باشی با توجه به وجود متقاضیان تاکید ودر زمینه مسائل مرتبط شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار