مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه بزرگ است که اسلام و انقلاب را در مقابل تهدیدات دشمنان بیمه می کند.
کد خبر: ۸۷۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ 16 July 2020


به گزارش تابناک مرکزی، دکتر روح اله سهرابی به مناسبت هفته تامین اجتماعی در دیدار با خانواده معزز شهدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید علی شاه محمدی اولین شهید مدافع سلامت استان مرکزی افزود: ملت قدر شناس ایران فداکاری و از خودگذشتگی مدافعان سلامت رافراموش نخواهند کرد،همان گونه که فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس را نیز فراموش نکرده و نمی‌کنند.
وی یادآورشد: همگی مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا هستیم ، شهدا و ایثارگران عزیز برای دفاع از این مرز و بوم در مقابل تجاوز دشمنان از جان خود گذشتند تا امنیت و آرامش در میهن اسلامی برقرار باشد ، امروز نیز مدافعان سلامت با تاسی از رشادت شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بسترهای امید و سلامت ملت بزرگ ایران را فراهم می سازند.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، ادامه داد: تکریم و خدمت به خانواده های شهدا یکی از راه‌های زنده نگه داشتن یاد شهدا و از وظایف همگان است که موجب می شود، فرهنگ ایثار و شهادت طلبی بعنوان سرمایه ای بزرگ ترویج و گسترش یابد و کشور در مقابل تهدیدات دشمنان بیمه شود.
مدیردرمان تامین اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: وجود فرزندان شاهد و ایثارگر در هر دستگاه اجرایی مایه افتخار است و تامین اجتماعی استان مرکزی مفتخر به وجود ۱۵۰خانواده شهید و ایثارگر در بین کارکنان خود می باشد، امید است به یاری پروردگار متعال بتوانیم آرمان‌های شهدای معظم را همیشه ایام الگو و سرمشق خویش قرار دهیم و در ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت موثر واقع شویم.
در پایان از همکاران شاهد در بیمارستان امام خمینی (ره) اراک قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار