رئیس کل دادگستری استان مرکزی یان داشت: متأسفانه امروز در جامعه ی ما عده ای به دنبال زیاده خواهی و سودجویی هستند و زندگی خود را برمبنای پایمال کردن حقوق مردم و زیرپا گذاشتن قوانین استوار کرده اند و همیشه سد راه اعمال صحیح قانون هستند.
کد خبر: ۸۷۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 16 July 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین موسوی در بازدید از اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان افزود: وظیفه ی خطیر سازمان تعزیرات حکومتی این است که با جدیت تمام و با همکاری دیگر دستگاه های مسئول همچون سازمان بازرسی قاطعانه در مقابل این افراد بایستد و برخورد قانونی لازم انجام شود.
رئیس دستگاه قضائی استان اظهار داشت: مجموعه دادگستری استان در این مسیر صحیح و درست، پشتیبان و همراه سازمان تعزیرات حکومتی است وبا تمام توان پای کار خواهد ایستاد.
وی اضافه کرد: مبارزه بی امان با فساد که شعار محوری ریاست قوه قضائیه واز سیاست های تحولی دستگاه قضایی است فقط با داشتن یک روحیه ی جهادی و سرکشی مداوم از واحد های مختلف صنفی و برخورد سریع و قاطع با تخلفات موجود ممکن خواهد بود و جایگاه خاص بعضی از افراد نباید مانع تحقق این مهم شود.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی هم در این دیدار ضمن ارائه‌ی آمار و عملکرد این اداره کل در سه ماهه نخست امسال ،از وجود مشکلاتی همچون کمبود نیروی انسانی و نقص چارت اداری این اداره و عدم همکاری برخی از دستگاه های مسئول در اجرای قوانین سخن گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار