مدیرکل بنیاد مرکزی گفت:همه نسبت به رفع خواسته‌ها و مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران مسئول هستیم.
کد خبر: ۸۷۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ 16 July 2020


به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی انصاری فر درجلسه هم اندیشی با معاونین در راستای مسائل و مشکلات موجود در شهرستان های تابعه
افزود: همه باید با روحیه جهادی در راستای حل مشکلات جامعه ایثارگری در چارچوب قانون تلاش مضاعف داشته باشیم.
وی گفت:باید از تمام ظرفیت های استانی و شهرستانی برای حل مشکلات جامعه ایثارگری حداکثر استفاده را انجام دهیم .
انصاری فر با اشاره به روان‌سازی ارائه خدمات، خدمت‌رسانی سریع همراه با حداکثر کیفیت و تکریم ایثارگران افزود: مسئولان و کارکنان بنیاد شهرستان ها در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به جامعه هدف دارای وظایفی هستند که اگر در زمان خودش به این وظایف عمل نکنند غیر قابل جبران خواهد بود.
وی با اشاره به مسکن و اشتغال و هزینه های درمان که مهمترین مشکلات مطرح شده از سوی ایثارگران است،گفت: پیگیری مسائل این قشر معزز ،خدمت ناچیزی است که باید جزء اولویت کاری همه مسئولان در استان و شهرستان ها باشد.
انصاری فر با تأکید بر لزوم اهتمام بیشتر برای خدمت رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر یادآورشد: باید نواقص و محدودیت هایی که در راستای خدمات رسانی به خانواده شهداو ایثارگران وجود دارد شناسایی و با بهره گیری از روش های جدید،برطرف شود.
وی تاکید کرد : به عنوان متولیان امور جامعه ایثارگری باید در تمام زمینه ها مطالبه گر باشیم و برای احقاق حقوق حقه و در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر به این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
گفتنی است در این جلسه مسائل و مشکلات موجود در شهرستان های تابعه بررسی و نظرات و راهکارهای اجرایی پیشنهاد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار