رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از کاهش دمای هوا در این استان خبر داد و گفت: بارش باران تابستانی مناطق غربی و وزش باد شدید توام با گرد و خاک نواحی شمال، شرق و مرکز استان اصفهان را دربرمی گیرد.
کد خبر: ۸۷۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 16 July 2020

فاطمه زهرا سیدان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت جوی ناپایدار در سطح استان تا دو روز آینده است براین اساس افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید توأم با گرد و خاک در ساعات بعدازظهر و شب در بسیاری مناطق به ویژه مناطق شرقی، شمالی و مرکز استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: امروز و فردا بارش پراکنده باران و احتمال رعدوبرق در برخی از مناطق به ویژه نواحی غربی استان دور از انتظار نیست.
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش ۲ تا چهار درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

سیدان گفت: در این بازه زمانی بادرود با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار