مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل درمنطقه برخوردار است .
کد خبر: ۸۷۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 15 July 2020


به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام عباس دانشی در دیدار با خانواده پاسدار شهید امیر مظفر خسروی در شهرستان خمین با بیان اینکه تمامی مردم و مسئولان موظفند که قدردان خون پاک شهدا باشند افزود: دیدار با خانواده شهدا از جمله وظایف مهم ماست و باید این مهم به عنوان فرهنگی کلی بین مسئولان نهادینه شود.
وی ادامه داد: یاد و نام شهدا هميشه در دل‌ها زنده است و اگر این شهدا نبودند، امروز به این راحتی و آرامش نمی‌توانستیم زندگی کنیم.
این مقام مسئول اظهارداشت: عزت، آسایش، امنیت و پیروزی و تمامی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف مرهون مجاهدت ها و جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند :«هر روز که بر نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و افق‌های تازه آشکار می‌گردد و فراز و نشیب‌های این راه پر افتخار نمایان‌تر می‌شود، ارزش جانبازی شهیدان جلوه بیشتر می‌یابد.» گفت: تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان بر همگان لازم و ضروری است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: شهدا پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند و سرکشی و همکاری و ارتباط با خانواده‌ آنان موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.
پاسدار شهید امیر مظفر خسروی در سال ۱۳۶۵ در کردستان به شهادت رسیده و کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زادگاهش در روستای لکان به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار