رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری زوجي کیف قاپ و موبایل قاپ در عمليات كارآگاهان اين پليس در اراك خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 15 July 2020


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ کامیار چهری افزود : در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در دو هفته اخیر در شهرستان اراک، بلافاصله تيم هاي تخصصي از ماموران پلیس آگاهی استان بررسي موضوع را آغاز كردند.
وی یادآورشد: در تحقيقات انجام شده از مالباختگان مشخص شد كه راكب و سرنشين يك دستگاه موتورسيكلت در خيابان ها و كوچه هاي خلوت اقدام به كيف قاپي از بانوان مي كنند و بلافاصله از محل متواري مي شوند.
اين مقام انتظامي اضافه كرد: در روند تحقيقات تخصصي پليس، سرانجام سرنخ هايي از یک مرد به عنوان راکب و زنی سرنشین به دست آمد و هر دو در عملياتي از سوي ماموران پلیس آگاهی دستگير شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به ۱۲ فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در اراک گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان برگردانده شد.
سرهنگ چهری با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان به خصوص خانم ها خواست از تردد تنها در ساعات پایانی شب و اماکن خلوت پرهیز کرده و به توصيه هاي پليس در پيشگيري از كيف قاپي توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك، بلافاصله موضوع را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس گزارش كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار