مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مصرف برق در استان از در تیرماه جاری نسبت به مدت مشابه قبل حدود ۱۰درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۷۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 15 July 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمد اله‌داد افزود: مصرف برق در استان مرکزی در روزهای گذشته به اوج خود و ۹۲۹ مگاوات رسیده که در صورت ادامه این روند مشکلات جدی پیش رو خواهد بود.
وی بابیان اینکه سقف پیک تعیین شده برای توزیع برق استان مرکزی از سوی توانیر۹۲۶ مگاوات است یادآورشد: نیاز مصرف روازنه استان حداقل ۹۸۶ مگاوات است.
وی افزود:امید است در تابستان با همکاری صنایع بزرگ و مشترکین در برنامه های مدیریت مصرف و همچنین صرفه جویی مردم در مصرف برق ، خاموشی و سهمیه بندی در سطح استان نداشته باشیم.
وی زمان اوج مصرف برق را بین ساعات ۱۳ تا ۱۷ اعلام کرد و گفت: مشترکان برق با رعایت زمان مصرف می‌توانند نقش مثبتی در ادامه ارائه خدمات این شرکت به همه مردم استان داشته باشند.
مهندس اله داد افزود: قیمت برق مشترکان پرمصرف برق ۱۶ درصد افزایش می یابد و این میزان صرفا شامل مشترکانی می‌شود که بیش از الگوهای تعیین شده مصرف می‌کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی سرویس کولر ، استفاده از کولرهای آبی بجای کولرهای گازی، استفادهاز سایه بان برای کولر، استفاده از وسایل برقی کم مصرف، تنظیم درجه کولرگازی بر روی ۲۴ تا ۲۶ و مدیریت مصرف در ساعات اوج را بخشی از توصیه‌ها به مشترکین دانست .
مهندس اله داد گفت: بیش از ۷۳۸ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود داردکه فقط ده درصد از مشترکین بیشتر از الگوی مصرف رعایت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار