علی شاه محمدی پرستار بیمارستان امام خمینی(ره) اراک، نخستین شهید مدافع سلامت استان مرکزی در راه خدمت در عرصه بهداشت و درمان و بهبود وضعیت سلامت جامعه در مقابله با بیماری به کووید ۱۹به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۸۷۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ 13 July 2020

به گزارش تابناک مرکزی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با صدور پیامی شهادت علی شاه محمدی اولین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت.

دکتر روح اله سهرابی با صدور این پیام افزود:امروز شاهد ایثار و از خودگذشتگی انسانهای شریف و پاک نهادی هستیم که بی هیچ ادعا و بدون کوچکترین تردیدی سپر بلای هموطنان شدند و برگ برگ دفتر هستی را با مردانگی ، غیرت و شجاعت خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند و با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند.
وی یادآورشد: عروج همکار عزیز و گرانقدرمان شهید "علی شاه محمدی " پرستار شاغل در بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک اولین شهید مدافع سلامت استان مرکزی که در راه خدمت به مردم شریف و در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر شدید بنده و سایر همکاران حوزه سلامت شد.
وی گفت: فقدان این انسان وارسته اگرچه جبران ناپذیر و جانسوز است لیکن خاطره خدمات ارزشمند او به ویژه به بیماران کرونایی برای همیشه در یاد و خاطره مردم قدرشناس استان باقی می‌ماند و اجر عظیم فداکاری‌های آن شهید گرانقدر نزد خدای سبحان محفوظ خواهد بود.
دکتر سهرابی گفت: اینجانب با قلبی سرشار از اندوه ، شهادت این مدافع سلامت را به مردم شهید پرور استان بویژه خانواده داغدار وی و تمامی کارکنان حوزه سلامت تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن عزیز شهید علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل خواستارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار