فرمانده انتظامي استان از عمليات ماموران پليس امنيت عمومي استان در شناسايي و انهدام يك باند سازماندهي شده سلاح و مهمات خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ 09 July 2020


به گزارش تابناک مرکزی، سردار حسن مفخمی شهرستانی با بیان اینکه از اعضاي اين باند ۴۶ قبضه سلاح جنگي و يك هزار و ۳۰۵ عدد فشنگ كشف شد افزود: در تداوم طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي، ماموران پليس امنيت عمومي استان در انجام تحقيقاتي از فعاليت يك باند قاچاق سلاح و مهمات غيرمجاز مطلع شدند و برنامه ريزي عملياتي لازم براي شناسايي و دستگيري آنان آغاز شد.
وي ادامه داد:در چندين ماه تلاش شبانه روز ماموران پليس، محل فعاليت سركرده اين باند در يكي از استان هاي مرزي كشور شناسايي و مراقبت هاي نامحسوس در زمینه فعاليت هاي اين فرد آغاز و مشخص شد كه اين فرد سلاح و مهمات غيرمجاز را به استان هاي مركزي قاچاق مي كند.
اين مقام ارشد انتظامي در استان مركزي افزود: با هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي، تيمي از ماموران پليس امنيت عمومي استان به اين استان مرزي اعزام شدند و در انجام چندين عمليات، موفق به كشف تعداد ۴۶ قبضه سلاح غيرمجاز از اعضاي اين باند شدند.
وی یادآورشد: در ادامه اين عمليات ها ۶ نفر از اعضاي اين باند، كه در قاچاق سلاح و مهمات به يكي از استان هاي مركزي كشور بودند، در يكي از محورهاي مواصلاتي استان مركزي شناسايي و دستگير شدند و تعداد يك هزار و ۳۰۵ عدد فشنگ سلاح جنگي كه در لاستيك زاپاس خودروي آنها جاساز شده بود، كشف شد.
فرمانده انتظامي استان مركزي با بيان برنامه ريزي جامعي كه در دستگيري سركرده اين باند انجام پذيرفت، ادامه داد: اين فرد كه از شگردهاي مختلف براي فرار از دست پليس استفاده مي كرد، سرانجام در چتر اطلاعاتي پليس استان گرفتار و در حال برنامه ريزي براي فرار از آخرين مخفيگاه خود در شهر محل سكونتش در اين استان مرزي دستگير و براي تكميل تحقيقات به پليس امنيت عمومي استان دلالت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار