دادستان عمومی وانقلاب اراک ، با اشاره به گزارشات متعدد واعتراضات شدید مردمی مبنی بر انجام عملیات ساختمانی وخاک برداری با استفاده از ماشین آلات سنگین از جمله لودر وکامیون در شب تا به هنگام سحر در سطح شهر اراک، انجام این گونه فعالیت ها در هنگام شب را غیرقانونی وممنوع اعلام کرد.
کد خبر: ۸۷۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 08 July 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، قاسمی افزود: انجام عملیات ساختمانی به خصوص خاک برداری با ماشین آلات سنگین در زمان استراحت شهروندان موجب سلب آسایش عمومی و مخل استراحت مردم است بنابراین به دیگر دستگاه های اجرایی اعلام شد که مجوزی برای عملیات ساختمانی وخاک برداری در زمان مذکور صادر نشود ودر صورت صدور با مرتکبین برخورد قضایی می شود.
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان گفت: این اقدامات از طرف دادستانی برای حفظ حقوق عامه وحقوق شهروندی انجام می گیرد و برای ما چیزی مهمتر از تامین آرامش و آسایش شهروندان نیست.
وی تاکید کرد: براساس قانون مقررات ملی ساختمان در مبحث ۱۲ هیچ شهروند، مالک و سازنده‌ای حق ندارد در اجرای پروژه ساختمانی موجبات آزار به همسایگان و عابران را ایجاد کند و باید سلامت و بهداشت شهروندان اعم از ساکنان و عابران را تضمین و طبق قوانین و ضوابط عمل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار