سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از اختصاص ۱۲۰۰ میلیون ریال برای تکمیل زیرساختهای منطقه نمونه گردشگری و پارک سرچشمه محلات خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 06 July 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مصطفی مرزبان افزود: این اعتبار برای ساخت مسیر دسترسی و محوطه سازی تامین و از محل اعتبارات ملی اختصاص یافت.
مرزبان یادآورشد: بوستان سرچشمه محلات كه در سال هاي اخير به دليل حضور گسترده گردشگران دچار صدماتي شده بود، تا پايان سال جاري ساماندهي و بهسازي مي شود.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی افزود: در سال های گذشته مبلغ ۱۳ میلیارد ریال در راستای احداث راه دسترسی، سرویس بهداشتی و محوطه سازی برای بهبود و اجرای زیر ساختهای گردشگری این منطقه هزینه شده است.
مرزبان افزود: منطقه نمونه گردشگری سرچشمه محلات دارای مطالعات امکان سنجی، طرح جامع و طرح تفضیلی مصوب است، مشاور این پروژه انتخاب شده و سرمایه گذار مادر پروژه هم شهرداری محلات است.
او گفت: عملیات اجرایی این پروژه در روزهای اخیر آغاز شد و تا پايان سال مورد بهره برداري قرار مي گيرد تا مسافران و گردشگران بتوانند از اين مكان به عنوان مکان تفریحی گردشگری استفاده كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار