معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: صندوق نوید کمیته امداد برای حمایت از طرح‌های نوین و دانش بنیان مشغول فعالیت است.
کد خبر: ۸۷۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 05 July 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،مجید مشهدی ، با بیان اینکه حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان و مشاغل مرتبط با آن از اولویت‌های حوزه ‌اشتغال کمیته امداد است، افزود: برخی از مددجویان تحت حمایت در بخش دانش بنیان مستعد هستند و صندوق نوید کمیته امداد با هدف حمایت از این افراد ایجاد شده است.
وی با ‌اشاره به راه‌اندازی مدیریت توسعه مشاغل نوین، نوآورانه و دانش‌بنیان در معاونت‌اشتغال کمیته امداد، گفت: در این بخش کارهای مختلفی برای پشتیبانی طرح‌های دانش‌بنیان و ایده‌های خلاق انجام می‌شود که یکی از مهم‌ترین اقدامات در این راستا، راه‌اندازی صندوق «حمایت از طرح‌های نوین و دانش‌بنیان» تحت عنوان «صندوق نوید» است.
وی افزود: افرادی که ایده‌های نوآورانه دارند، می‌توانند ایده‌های خود را در صندوق نوید به آدرس navidfund.comثبت و از حمایت‌های آن بهره‌مند شوند.
مشهدی اظهار داشت:صندوق نوید با هدف حمایت از ایده‌های متخصصان، کارآفرینان و نخبگان، با تأکید بر مددجویان مورد حمایت کمیته امداد به صورت مشترک با مؤسسه دانش‌بنیان برکت ایجاد شده و پس از بررسی و هدایت طرح‌ها، قرارداد سرمایه‌گذاری بر روی طرح را منعقد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار