فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز آن چیزی که باید در اولویت کاری همه مسئولین باشد رسیدگی به مشکلات مناطق محروم و جنگ با فقر است.
کد خبر: ۸۶۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ 01 July 2020


به گزارش تابناک مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آیین بهره برداری از ۴ پروژه محرومیت زدایی کمیجان افزود: خوشبختانه ایران اسلامی محل تجمع نعمت های بزرگ الهی است که در رأس این نعمت‌ها، نعمت بزرگ ولایت‌فقیه است که همواره در طول این چهل سال توانسته در پیچ‌های تاریخی و حساسی کشور را از شر توطئه‌های دشمنان نجات دهد.
وی اظهارداشت: در کنار نعمت بزرگ ولایت‌فقیه داشتن ملت قهرمان با اراده‌های قوی، وحدت و هم‌افزایی میان مسئولان و وجود نعمت‌های خدادادی همچون آب، برق، گاز، معادن، نفت و کشاورزی از جمله دیگر نعمت ها است که ایران اسلامی را نسبت به سایر کشورها برتر کرده است.
وی افزود: علیرغم اینکه دشمنان فشارهای زیادی را با تحریم ها علیه ایران اعمال کرده اند اما با حضور و در میدان بودن ملت خوشبختانه کشور در یک نشاط و شادابی قرار دارد اما مشکلاتی هم وجود دارد که باید برای رفع آنها بکوشیم.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه راه‌اندازی نهضت خدمت‌رسانی در روستاها می‌تواند مناطق کم برخوردار را از وضعیت فعلی نجات دهد افزود: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در طول این چند دهه اخیر نشان داده‌اند که اگر اراده‌ها را به کارگیریم می توانیم سخنی ها را به راحتی تبدیل کنیم.
کریمی اضافه کرد: خوشبختانه در طول بیماری کرونا اقدامات و تلاش های ارزنده ای توسط اقشار مختلف جامعه و به خصوص مدافعات سلامت و گروه های جهادی انجام شده که نمره بسیار قابل قبولی برای ایران اسلامی در عرصه خدمت رسانی توام با عزت و کرامت به ثبت رساند که قابل تقدیر است و باید ادامه دار باشد.
وی ادامه داد: یک موضوع مهمی که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود به آن اشاره داشتند بحث تحول است و تحول به این معناست که همواره برای رشد و تعالی در حرکت باشیم و این باید در عرصه های مختلف ایجاد شود.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: ایجاد تحول یکی از پیش زمینه های ساخت تمدن اسلامی است و خوشبختانه این تحول با تشکیل نظام اسلامی آغاز شده و تا تشکیل حکومت حضرت مهدی(عج) باید ادامه دار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار