مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: تا پایان امسال نیمی از اراضی ملی این استان تعیین تکلیف می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ 29 June 2020


به گزارش تابناک مرکزی، محمدی در جریان بازدید نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی از پروژه های آبخیزداری، در حاشیه بازدید از روستاهای نوبران ساوه با اشاره به ۲ میلیون هکتار اراضی ملی در استان مرکزی افزود: نقشه کاداستر یک میلیون هکتار از اراضی استان تا پایان سال تهیه و تعیین تکلیف می‌شود و بر این اساس، اختلافات این میزان اراضی بین کشاورزان و منابع طبیعی برطرف خواهد شد.
وی یادآورشد: اجرایی شدن طرح کاداستر بسیاری از اختلافات و تداخلات در حوزه اراضی ملی را برطرف می‌کند و اراضی کشاورزی کشاورزان و جوامع روستایی را سنددار خواهد کرد.
وی افزود: با اجرایی شدن این طرح کشاورزان از حمایت‌های جانبی سنددار شدن اراضی کشاورزی بهره مند می شوند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در سال جهش تولید با اصلاح قوانین باید روستاها را به دوران مولد بودن در زمینه های کشاورزی و دامداری برگردانیم.
حجت الاسلام سبزی با اشاره به تلاش برای کاهش مشکلات مردم افزود: رفع موانع تولید و محدودیت های مردم در زمینه های کشاورزی، یکی از دلایل عضویتم در کمیسیون کشاورزی بود.
فرماندار ساوه هم در این بازدید حضور در روستا‌ها را یکی از برنامه‌های اصلی مدیران شهرستان برشمرد و گفت: بررسی نیازمندی‌ها منجر به تصمیم‌گیری صحیح در کمیته برنامه‌ریزی با تاکید بر اولویت بندی پروژه‌ها و اتخاذ راهبرد مناسب می‌شود.
میرزایی افزود: حضور در بین مردم و روستا‌ها علاوه بر آشنایی با ظرفیت‌های بالقوه محلی و دیدار چهره به چهره با مردم، باید دارای خروجی مناسبی باشد تا مردم به طور عینی شاهد اراده و یقین رفع مشکلات باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار