معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: تمام تاسیسات گردشگری استان مرکزی در چرخه استاندارد سازی برای ارائه خدمات تخصصی و مطلوب قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۸۶۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ 29 June 2020


به گزارش تابناک مرکزی، سید حسن حسینی افزود: بزودی کلیه تاسیسات گردشگری این استان شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و اقامتگاههای بوم گردی مشمول گواهینامه استانداردسازی می‌شوند.
حسینی با تاکید بر اینکه نظارت بر واحدهای گردشگری تشدید شده است گفت: روز گذشته تاسیسات گردشگری و بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی محور شهرستان محلات مورد بازرسی و نظارت تیم نظارت استان قرار گرفت.
او اظهارداشت: در این نظارت به دو واحد تذکر کتبی و درج در پرونده صادر شد.
وی با بیان اینکه پس از بررسی و ارزیابی که از تاسیسات گردشگری صورت می گیرد این اماکن موظف هستند بر اساس طرح تطبیق استانداردهای کیفیت خدمات گردشگری عمل کنند، یادآورشد: در روند اجرای این طرح تمام امکانات و تجهیزات کمی و کیفی ارائه خدمات با استانداردهای روز جهانی تطبیق داده شده و به روزرسانی می‌شود.
معاون گردشگری استان مرکزی افزود: این استان دارای ۱۷ هتل و ۲ هتل آپارتمان، ۴ مهمانپذیر و ۱۷ اقامتگاه بوم گردی است و ۵۲ خانه مسافر که همه آن‌ها در چرخه استانداردسازی قرار گرفته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار