رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت:بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در ۲۴ساعت گذشته در استان مرکزی ۷۶ مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند که از این تعداد ۷۴ مورد مربوط به شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک و ۲ مورد هم در شهرستان خمین بوده است.
کد خبر: ۸۶۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 27 June 2020


به گزارش تابناک مرکزی دکتر سید محمد جمالیان افزود: با توجه به تعداد مبتلایان جدید در استان مجموع افرادی که از زمان شیوع کرونا در استان مرکزی به این بیماری مبتلا شده اند به ۳۶۰۷ نفر رسیده است.
وی یادآورشد: از ۷۴ مورد مبتلای جدید در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ۶۲ مورد قرنطینه در منزل شده اند و ۱۲ مورد در بیمارستان بستری شده است و هر ۲ مورد شهرستان خمین هم در بیمارستان بستری شده اند.
وی افزود: از تعداد ۳۶۰۷ مورد مثبت در استان، تعداد ۲۹۵ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۷۷۱ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۲۵۴۱ مورد هم مرتبط با شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک است.
دکتر جمالیان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان مرکزی گزارش نشده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس ۱۹۳ مورد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار