رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در راستای سیاست های کلی افزایش جمعیت، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و تاکید وزیر بهداشت و اجرای دقیق این سیاستها و افزایش نرخ جمعیت در استان مرکزی، اولین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری دولتی این دانشگاه با تعرفه‌های دولتی در استان آغاز بکار خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ 27 June 2020


به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: یکی از مهمترین دغدغه های ما در استان مرکزی ارائه خدمات تخصصی درمان ناباروری در استان با تعرفه های دولتی برای مردم استان مرکزی بود که امید می رود با راه اندازی و توسعه این مرکز در راستای ارایه خدمات درمانی به نیازمندان، گام های اساسی را برداریم.
وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های وزارت بهداشت توسعه مراکز درمان ناباروری است اظهار داشت: یکی از مسائلی که به جد مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی و دکتر نمکی وزیر بهداشت قرار دارد، رشد جمعیت است که در این مسیر ما در دانشگاه علوم پزشکی اراک تمام تلاش خود را برای موضوع عدم منفی شدن رشد جمعیت و بروز سالمندی قرار خواهیم داد و در مرحله بعدی توسعه و افزایش این مراکز را مد نظر قرار داریم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: اولین مرکز فوق تخصصی ناباروری دولتی دانشگاه علوم پزشکی اراک با تعرفه های دولتی با حضور پزشکان فوق تخصص و متخصص هیأت علمی و با کادری مجرب در روزهای آتی افتتاح و به ارائه خدمات تشخیصی و درمانی ناباروری و بیماری‌های مرتبط با تولید مثل و باروری به مردم استان خواهد پرداخت.
وی یادآورشد: کلیه زوج های مراجعه کننده به این مرکز در صورت دارا بودن شرایط دستورالعمل‌های زوجین ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خدمات درمانی با تعرفه دولتی دریافت کرده و مشمول پوشش حمایتی قرار می‌گیرند.
دکتر جمالیان گفت: از زحمات دکتر صادقی معاون دانشگاه، دکتر سلطانی سرپرست معاون توسعه و رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) و همچنین صادقی مدیر پر تلاش بیمارستان امیرالمومنین (ع) کمال قدردانی را دارم که با پیگیری ها و تلاش های این بزرگواران، کلینیک تخصصی درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی اراک در راستای ارائه خدمت به مردم استان مرکزی در آستانه راه اندازی قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار