مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۷۸۰ پرونده مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با سرپرست زندانی به اداره زندان‌های استان واگذار شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ 23 June 2020

 

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی ، با اشاره به تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی افزود: به استناد ماده (۳۹) برنامه ششم امداد امورات مددکاری خانواده‌های زندانی سراسر کشور به سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور واگذار می شود.
وی یادآورشد: پذیرش و ثبت‌ نام خانوارهای جدید دارای سرپرست زندانی در سیستم جامع خدمات امداد، انجام تحقیق و سرکشی از منزل، تحقیق مجدد از خانوارها، جمع‌ آوری اطلاعات خانوار و شناسایی نیازهای آنها و ثبت در سیستم جامع خدمات امداد ، سوق دادن خانواده‌ها به سمت توانمندسازی و بازگشت به زندگی عادی از وظایف سازمان زندانها در این تفاهم نامه است.
مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه با تأکید بر اهمیت برنامه‌های آموزشی و فرهنگی برای خانواده‌های زندانیان اظهارداشت: تمامی دستورالعمل‌ ها، قوانین و مقررات اجرایی مربوط به ارائه خدمات به مددجویان ، برای مددکاران سازمان زندان‌ ها در قسمت قوانین و مقررات سیستم جامع خدمات امداد قابل‌ دسترس است.
وی یادآور شد: پرونده‌های این تعداد خانوار باکد کاربری برای استفاده از سیستم جامع حمایتی امداد با آموزش عملی به مددکاران اداره زندان‌ها واگذار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار