مدیرعامل شرکت آب منطقه گفت: با توجه به شیوع کرونا و لزوم توجه بیشتر مردم به بهداشت فردی، مصرف آب به شدت افزایش یافته است ، بنابراین نیاز به توجه جدی و همگانی به مدیریت مصرف آب احساس می شود.
کد خبر: ۸۶۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 22 June 2020


به گزارش تابناک مرکزی،عزت اله آمره ای افزود: نزدیک به سه دهه است که متولیان بخش آب کشورنخستین هفته تیرماه، همزمان با آغازین روزهای فصل تابستان و شروع گرمای هوا و نیاز بیشتر مردم به در اختیار داشتن آب پایدار را به نام هفته صرفه جویی در مصرف آب نامگذاری کرده اند. 
وی یادآورشد: با اقدام خوبی که دست اندرکاران حوزه آب و برق کشورانجام دادند و اختصاص هفته ای به نام هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق، تمام نگاه ها و توجهات در این هفته  در کشور به موضوع آب و برق جلب و جذب می شود و قشرهای مختلف جامعه در طول این هفته از طریق برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و آموزشی شرکت های تابعه وزارت نیرو در سراسر کشور با حساسیت ها و دغدغه های بخش آب و برق آشنا می شوند و در فراخوانی عمومی، به گام نهادن در مسیربهینه سازی و مدیریت مصرف دعوت می شوند.    
آمره ای ادامه داد: هدف از نامگذاری روزهای هفته مدیریت مصرف، تمرکز موضوعی و هم‌راستا سازی برنامه‌های استانی و همراهی و هماهنگی با آحاد جامعه و به خصوص ثمن‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی مرتبط با محورهای مرتبط با فرهنگ بهینه مصرف آب است.
وی افزود: مطابق با دستورالعمل اجرایی ابلاغی به استان‌ها برای تحقق برنامه‌های هفته مدیریت مصرف، با تخصیص موضوعی به نام هر روز هفته، اهداف و فعالیت‌های قابل انجام برای دستیابی به نتایج بهینه و با هدف مشارکت جویی و همدلی مردم تدوین شده است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مرکزی، با اشاره به عناوین روزهای این هفته گفت : مدیریت مصرف آب و برق و خانواده ، مدیریت مصرف آب و برق ، افکار عمومی و رسانه ، مدیریت مصرف آب و برق ، صنعت ، معدن و سازمان های عمومی و موسسات خصوصی و شرکتها ، مدیریت مصرف آب و برق ، غذا ، منابع طبیعی و حفظ محیط زیست، مدیریت مصرف آب و برق ، خدمات شهری و روستایی و جلب مشارکتهای مردمی، مدیریت مصرف آب و برق و آموزه های دینی ، مدیریت مصرف آب و انرژی ، اقتصاد و حقوق شهروندی به ترتیب عنوان های روزهای این هفته در سال جاری است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاش همه جانبه و یکپارچه تمامی حوزه‌های این صنعت و با بهره مندی حداکثری از ظرفیت‌های در اختیار روابط عمومی‌های صنعت آب و برق، برنامه‌های این هفته به صورت شایسته و ارزنده اجرا و برکات و نتایج ارزشمند آن برای تمامی مردم جامعه و صنعت محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار