در مراسمی با رئیس قوه قضائیه به صورت ویدئو کنفرانس چهار طرح قوه قضائیه در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 21 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، ساختمان جدید زندان محلات با متراژ هفت هزار و ۸۰۰ متر مربع عرصه و چهار هزار و ۳۰۰ متر مربع زیر بنا شامل بندهای عمومی، آسایشگاه سربازان، نمازخانه، کتابخانه، سردخانه، آشپزخانه، قرنطینه سلامت، سالن ملاقات و انبار ساختمان اداری با ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبارات دولتی و ۱۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل کمک های خیران در ۹۶ یکی از این طرح‌ها بود.

بند جدید زندان دلیجان به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع در ۲ طبقه شامل بندهای عمومی، آسایشگاه سربازان، نمازخانه، کتابخانه، سردخانه، موتورخانه، قرنطینه سلامت، سالن ملاقات حضوری و کابین خصوصی با برآورد هزینه ۴۰ میلیارد ریال، هزینه کردپنج میلیارد ریال و صرفه جویی منابع دولتی با استفاده از منابع و کمک خیران به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال در سال ۹۷ آغاز و ابتدای سال‌جاری پایان یافت.
طرح سوم، تکمیل سوله چندمنظوره زندان شهرستان خمین به مساحت ۶۰۰ مترمربع با کاربری فرهنگی ورزشی و حرفه آموزی با ۲ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع و کمک‌های خیران در سال گذشته آغاز و ابتدای سال‌جاری پایان یافت.
ساختمان جدید اداره کل پزشکی قانونی استان مرکزی ۲۵ دی ماه سال گذشته چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع و متراژ اعیانی سه هزار و ۲۰۰ متر مربع شامل ۳۸ اتاق از جمله سالن همایش، سالن کنفرانس با هزینه کرد اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار