مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: گذر از پیک تابستان۹۹ نیازمند همکاری صنایع است.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 20 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهندس محمد اله داد از تداوم اجرای طرح کاهش پیک بار برای مشترکین صنعتی استان مرکزی خبر داد و افزود: این طرح از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه اجرا می شود.
وی بااشاره به اینکه در سال گذشته ۳۴۹مشترک همکار صنعتی همکار به میزان ۹۷مگاوات در کاهش مصرف با شرکت توزیع همکار داشتند یادآورشد: ۴۴میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال پاداش از طریق بخشودگی صورتحساب برق به آنها پرداخت شد.
مهندس اله داد افزو د:پیک سال ۹۸در استان ساعت ۱۲ روز ۳۱تیربا دمای هوای ۳۵ درجه به میزان ۹۱۹مگاوات بود که در صورت عدم همکاری و صرفه جویی مشترکین این عدد به ۹۷۷می رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بابیان اینکه ۷۰درصد مصرف برق استان مرکزی در بخش مولد است گفت: همسوسازی و تعامل متقابل صنایع و شرکت‌های توزیع برق، شناسایی منابع انرژی و برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر از این منابع از فرصت‌های مهم برای توسعه صنعت برق است.
وی بابیان اینکه عبور از پیک مصرف برق در سال جاری از موضوعات بسیار مهم صنعت برق است، افزود:تامین انرژی برق صنایع اولین گام برای کمک به رونق تولید و جهش اقتصادی کشور است وعبور موفقیت آمیز از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم و مسئولان فهیم است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های آموزشی برای نهادینه سازی مدیریت مصرف برق در استان از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی استفاده شده است، افزود: نهاد‌های مردمی در آموزش مدیریت مصرف برق نقش موثری دارند.
مهندس اله‌داد با تاکید بر تغییر رفتار مصرفی مشترکان برای تعدیل مصرف برق، روش‌های کاربردی و فرصت‌های اصلاح الگوی مصرف در زمینه‌های روشنایی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و مصارف جمعی مشترکان را از جمله راهکار‌های اساسی در زمینه کاهش برق دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار