امام جمعه تفرش، حوادث این روزهای آمریکا را نشانه افول ابر قدرتی آمریکا دانست.
کد خبر: ۸۶۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 19 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام میرزایی درخطبه های نماز جمعه افزود: فقدان ابر قدرتی آمریکا مساوی با ایالات متفرقه آمریکا است.
امام جمعه شهرستان تفرش در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی به ماه ذی القعده اشاره و گفت: در این ماه مسلمانان توجه بیشتری به خدای متعال و تعبد بیشتر خود را برای آمادگی ورود در میدان های حساس و مهم زندگی کنند.
حجت الاسلام میرزایی در خطبه دوم نماز با اشاره به دهه کرامت اظهارداشت:دهه کرامت مقطع تمرین و درس و مشق کرامت است.
وی ادامه داد: ایام دهه کرامت یادآور ساختار خلقت انسانها است که خداوند ما را کریم آفرید و درس کرامت به ما آموخت.
امام جمعه شهرستان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد آیت الله شهید بهشتی سید الشهدا انقلاب اسلامی گفت:
با نگاه به مطالبات رهبر معظم انقلاب در سالهای گذشته راهبردها و راهکارهای قوه قضائیه انقلابی و مردمی را مشاهده می کنیم.
وی با اشاره به برخی از مطالبات از آغاز سالم سازی در محیط داخلی قوه قضائیه در راستای اقدامات تحولی و اصطلاح گرانه آیت الله رئیسی قدردانی کرد وافزود: اقدامات اخیر قوه قضائیه در برخورد با فساد امید های بسیاری را در دل ها و افکار عمومی زنده کرد.
رئیس شورای تبلیغ شهرستان با تبریک اول تیر ماه سالروز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات در سال ۱۳۶۰گفت: مبلغان در مسیر استقرار مبانی فکری و معرفتی و ضرورت صیانت از حرکت مومنانه جوانان در گام دوم انقلاب وظیفه خطیری دارند.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان از برگزاری مراسم شهادت امام صادق علیه السلام در جوار امامزاده محمد جد اعلا مقام معظم رهبری قدردانی کرد وافزود: یکشنبه اول تیر پدیده خورشید گرفتگی و وجوب نماز آیات را در پیش داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار