به اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه استان مرکزی ، آسیب دیده از ویروس کرونا تسهیلات پرداخت می شود.
کد خبر: ۸۶۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ 17 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از صاحبان مشاغل و بنگاه‌های بخش فرهنگ، هنر و رسانه استان، آسیب دیده از کرونا خواست برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.
وی افزود: برابر با اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، صاحبان مشاغل و بنگاه‌های بخش فرهنگ، هنر و رسانه که از ویروس کرونا آسیب دیده اند می توانند برای ثبت نام و تقاضای دریافت تسهیلات به سامانه www.kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.
دانشی با بیان اینکه در این سامانه راهنمایی های لازم برای ثبت نام لحاظ شده است یادآورشد: مهلت ثبت نام در این سامانه تا پایان خردادماه سال جاری است.
این مقام مسئول افزود : بنگاه های مشمول شرایط دریافت این تسهیلات پس از تایید اطلاعات توسط داده‌های تامین اجتماعی، از سوی ستاد ملی کرونا برای پرداخت تسهیلات حمایتی انتخاب و معرفی خواهند شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه بنگاههایی که کد کارگاهی از سازمان تامین اجتماعی داشته باشد این تسهیلات را دریافت خواهند کرد گفت: اگر بنگاه ها ارتباط بیمه‌ای با سازمان تامین اجتماعی نداشته باشند در مرحله بعدی می توانند تسهیلات را دریافت کنند.
وی تاکید کرد: ۲۰ بانک و موسسه مالی برای دریافت تسهیلات متقاضیان در سامانه معرفی شده است و متقاضیان به محض دریافت پیامک بر اساس کد ملی، باید فرایند ثبت‌نام و ارائه مشخصات اولیه را تکمیل کنند و سپس اطلاعات ثبت شده به بانک‌های عامل ارسال و مراحل پرداخت تسهیلات را آغاز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار