فرمانده انتظامی شهرستان اراک:
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت:بسیاری از موارد خودکشی ها به دلیل حضور ناآگاهانه جوانان و نوجوانان در فضای مجازی است بنابراین نیاز است خانواده‌ها بر روی فرزندان خود نظارت ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ 15 June 2020

 

 به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ امیر مختاری در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع پنج فقره قتل در شهرستان اراک افزود: تاکنون ۸۰ درصد قتل‌ها کشف شده است.
وی یادآورشد:برای آسیب‌شناسی جرم قتل باید همه دستگاه‌های متولی پای کار بیایند.
وی با بیان اینکه دو هزار و ۶۴۸ فقره سرقت خرد و کلان در سال جاری در شهرستان اراک رخ داده که ۶۷ درصد آن‌ها کشف شده است افزود: نیروی انتظامی تلاش گسترده‌ای در مبارزه باسرقت دارد.
سرهنگ مختاری ادامه داد: امسال در این راستا ۵۶۵ سارق در اراک دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌است.
وی با بیان اینکه بیشترین جرم در شهرستان اراک به سرقت خرد اختصاص دارد گفت: ۹۹ درصد این امر هم به دلیل اعتیاد به موادمخدر و بر روی قطعات خودوری پراید مدل‌های ۸۹ به پایین صورت می‌گیرد که نیاز است مردم نسبت به حفظ ایمنی وسایل نقلیه خود توجه جدی داشته باشند.
سرهنگ مختاری با اشاره به کشف وضبط ۸۰ کیلو و ۴۳۵ گرم انواع موادمخدر در ۲ ماه ابتدای امسال، از سوداگران مرگ در شهرستان اراک اظهارداشت: از این میزان ۶۳ کیلوگرم تریاک و بقیه هروئین، حشیش و شیشه بوده است.
وی مبارزه با کالای قاچاق را در اولویت برنامه‌های این فرماندهی اعلام کرد وگفت: در این مدت، ۳۴ دستگاه کولرگازی، سه دستگاه یخچال فریزر، ۱۴ دستگاه ماشین لباس‌شویی، ۲ دستگاه تلویزیون، سه دستگاه جارو برقی، ۱۱۷ طاقه پارچه، ۳۱۰ کیلوگرم پوشاک و ۲ هزار و ۴۰۰ تی‌شرت خارجی کشف شده است و ۹ دستگاه خودور توقیف و ۹ نفر هم دستگیر شده اند.
وی برخورد با موتورسیکلت و خودروهای مزاحم، را یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان اراک برشمرد وافزود: این مهم در دستور کار جدی این فرماندهی قرار دارد به گونه ای که در ۲ ماه اول سالجاری، ۵۷۸ دستگاه خودرو و ۲۳۵ موتورسیکلت توقیف شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار