رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: یکی از راه های اصلی برون رفت از مشکلات موجود،حل شدن مسائل مربوط به واگذاری سهام این شرکت به سهام دار جدید است که باید با سرعت بیشتری پیگیری شود.
کد خبر: ۸۶۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ 11 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی در بازدید از شرکت واگن پارس افزود: در این زمینه مکاتبات لازم با ریاست قوه قضائیه انجام خواهد شد و انتظار میرود مدیران در اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان هم از طریق رئیس جمهور و معاون اول ایشان اقدامات مقتضی را انجام دهند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به اینکه اکنون در دوران سخت تحریمی قرار داریم و نیک میدانیم که در امر تولید، مشکلات فراوانی وجود دارد،افزود: به همین دلیل از همه ی تلاش ها و مجاهدت های شما کارگران عزیز کمال قدردانی را دارم .
وی با بیان اینکه کارگران، ستون فقرات جهش تولید محسوب می شوند گفت: همگام و پشتیبان شما عزیزان هستیم و حضور ما در اینجا به معنای حمایت حقوقی و قضایی از شماست و از زمان ورودبه این استان از یکی از معاونین قضایی درخواست کرده ام برای هر کدام از صنایع مهم استان کارگروهی تشکیل شود تا با یک فهم مشترک راهکارهای مناسبی اتخاذ شود.
وی تاکید کرد: البته اگر کسی در قالب کارگر، مدیرعامل، سهامدار در صدد ایجاد تنش، اخلال، بی نظمی و مشکل امنیتی در فضای مجازی و حقیقی باشد و بار منفی برای نظام ایجاد کند، دستگاه قضائی در این حوزه به وظیفه خود عمل می‌کند.
موسوی یادآورشد: ریاست محترم قوه قضاییه به جد پیگیر مطالبات به حق شما عزیزان است و در جدیدترین دستور خود اعلام کرد، اعضای شورای قضایی استان یک روز از هفته ی قوه قضاییه را در صنایع مهم استان حاضر شوند و به بررسی مشکلات بپردازند و نتایج را ارائه دهندکه این موضوع بیانگر اهتمام ویژه ایشان به حل مسائل موجود در حوزه تولید و احقاق حقوق کارگران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار