معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو:
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو کشور عصر روز یکشنبه 18 خرداد ماه ،گفت: با شیوع ویروس کرونا همه برای مقابله با این ویروس و کمک به آسیب‌دیدگان پای کار آمدند و ایران در سایه نیت‌های پاک و همدلی مطلوب مردم و مسئولان کارنامه درخشانی را رقم زد.
کد خبر: ۸۵۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 07 June 2020

 وزارت بهداشت، جایگاه ویژه ای برای شرکت پتروشیمی شازند قائل است

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر محمدرضا شانه‌سازدر بازدید از مجتمع پتروشیمی شازند با قدردانی از عملکرد این شرکت افزود: مجموعه وزارت بهداشت نقش و جایگاه ویژه ای برای شرکت پتروشیمی شازند قائل است چرا که همواره و در هر شرایطی پای کار بوده است.
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو کشور با اشاره به تولید ماده اولیه ظروف محلول های حجیم (سرم) در این مجموعه در قالب تولیدات یونیک در شرکت پتروشیمی شازند گفت: با همه این تلاش ها در تولید بسیاری از مواد بهداشتی خودکفا هستیم و اجازه صادرات نیز دریافت شده است و در واقع سازمان غذا و دارو به تولیدات این مجموعه وابسته است.
وی یادآورشد: قطعا در این رابطه هر آنچه نیاز باشد از جمله صدور گواهینامه های مختلف در اسرع وقت انجام می شود .
دکتر شانه‌ساز اظهارداشت: در بحث دارو و تجهیزات پزشکی، تفویض اختیار به دانشگاه‌ها و برون سپاری در دستور کار قرار دارد و این مهم با جدیت دنبال خواهد شد.
مهندس پورمحمد رئیس مجتمع پتروشیمی شازند نیز با اشاره به ظرفیت تولید سالانه بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصولات پلیمری و شیمیایی در پتروشیمی شازند گفت: این مجموعه با ۲۳ واحد متشکل از ۱۷ واحد تولید و فرایندی و ۶ واحد سرویس جانبی، نیمی از محصولات میانی ویژه شرکت های مختلف را تأمین و بیش از پنج هزار واحد تولیدی داخلی و خارجی از این محصولات استفاده می کنند.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور افزود: مقوله مسئولیت‌ اجتماعی در این شرکت همواره مورد توجه بوده و در ماه‌های اخیر که ویروس کرونا شایع شد، گام‌های بلندی در این راستا برداشته شده است.
رئیس مجتمع پتروشیمی شازند با بیان اینکه از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا، پتروشیمی شازند موضوع حفظ جان کارکنان و توجه به تولید هدفمند را در دستور کار داشت، گفت: این مجتمع خط تولید محلول ضدعفونی نداشت، اما با شیوع ویروس کرونا این خط و امکانات تولید، راه اندازی و با مطالعه ۱۰ روزه توسط واحد پژوهش و فناوری، محلول ضدعفونی طبق فرمول های استاندارد سازمان بهداشت جهانی تولید شد به طوری که تاکنون ۳۰ هزار بطری تولید و همچنین برای تولید در پاییز و زمستان هم آمادگی لازم فراهم شده است.
مهندس پورمحمد با اشاره به فعالیت زیست محیطی این صنعت بزرگ در استان مرکزی بیان کرد: در پنج سال اخیر مجتمع پتروشیمی شازند از لیست صنایع آلاینده خارج شده است که این امر با تلاش های فراوان میسر شد و البته حفظ این جایگاه نیز بسیار دشوارتر از دستیابی به آن است ولی تلاش شده است که روند تولید براساس استانداردهای زیست محیطی انجام شود، همچنین معاینات دوره ای کارکنان برای ارتقای سلامت ایشان به صورت مستمر انجام می شود.
وی با تاکید بر کیفیت تولید در این مجتمع، افزود: این مجتمع با تلاش برای حفظ کیفیت تولید و اقدامات سازگار با محیط زیست زبانزد است و همچنین مسئولیت های اجتماعی خود را به انجام رسانده است و همواره تولیدات این مجتمع به دلیل کیفیت بالا متقاضی و قدرت رقابت داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار