مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در روز سه شنبه در مصلی بیت المقدس اراک خبرداد.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 01 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام صفر قر بانپور افزود: در ارتباط با یکپارچه سازی برنامه‌های سالگرد ارتحال امام امروز جلسه‌ای با حضور مسئولین سپاه روح الله برگزار شد و سپس دیدار با نماینده ولی فقیه در استان صورت پذیرفت و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شد.
وی یادآورشد: بر اساس جلسات امروز مقرر شد، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهر اراک ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۳ خردادماه در محل مصلی بیت المقدس با حضور نیروهای مردمی، روحانیون، رؤسای حوزه‌های علمیه و کارمندان برگزار شود و استانداری هم هماهنگی لازم را در این زمینه انجام دهد.
حجت‌الاسلام قربانپور با اشاره به اینکه سخنران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اراک حضرت آیت الله دری نجف آبادی خواهد بود،افزود: با توجه به شرایط امسال و عدم اعزام زائران به مرقد امام راحل، در شهرستان خمین به‌عنوان زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی در روز ۱۴ خرداد ماه ویژه برنامه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با توجه به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد ماه هیچ ویژه برنامه‌ای همزمان با این سخنرانی نباید در استان برگزار شود گفت: سخنرانی مقام معظم رهبری از بلندگوهای مساجد به صورت زنده پخش خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار