رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت:بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی ۳۰ مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند که از این تعداد ۲۳ مورد مربوط به شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک و ۷ مورد نیز در ساوه بوده است.
کد خبر: ۸۵۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 31 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: با توجه به تعداد مبتلایان جدید در استان مجموع افرادی که از زمان شیوع کرونا در استان مرکزی به این بیماری مبتلا شده اند به ۲۱۳۳ نفر رسیده است.
وی یادآورشد: ۲۱ مورد از مبتلایان جدید در شهرستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل شده اند و ۲مورد نیز در بیمارستان بستری شده است و هر ۷ مورد شهرستان ساوه نیز به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل می باشد.
وی گفت: از تعداد ۲۱۳۳ مورد مثبت در استان، تعداد ۱۳۹ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۵۵۶ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۱۴۳۸ مورد هم مرتبط با شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد.
دکتر جمالیان اظهارداشت: در این ۲۴ ساعت یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس به ۱۷۲ نفر رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار