رئیس کل دادگستری استان مرکزی از کمک بالغ بر یک میلیارد تومانی خیران در ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خبرداد.
کد خبر: ۸۵۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 30 May 2020


به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در جلسه ستاد دیه استان مرکزی افزود : کارستاد دیه بسیار ارزشمند و شرافتمندانه است و ما نسبت به تک تک زندانیان استان احساس مسئولیت می کنیم.
وی با بیان اینکه برکت داشتن زندگی به خیر رساندن به دیگران و خود است یادآورشد: اعمال عبادی خیر به خود ماست و اقدام نیکوکارانه خیر رساندن به دیگران چه بسا با آزادی یک زندانی غیر عمد یک کانون خانواده ، از سردی و تلاطم نجات پیدا کند.
حجت الاسلام موسوی افزود: کاهش جمعیت کیفری زندان سیاست راهبردی ریاست معظم قوه قضائیه است و این میزان عفو و آزادی زندانیان با دستور معظم له هم بی سابقه و هم اثر بخش بوده است .
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با دعوت از اصحاب رسانه ، فعالان فضای مجازی و قلم بدستان برای کمک به رشدو گسترش فرهنگ صلح و سازش و بخشش اسانی گفت : ابزار هنر کار آمد و اثر گذار است و از حمایتهای صدا و سیما بویژه در ماه مبارک رمضان برای تشویق و ترغیب عموم مردم باید قدردانی کرد.
حجت الاسلام موسوی افزود: آزادی یک زندانی ، نجات یک خانواده و به تبع آن سلامت جامعه است .
رئیس دستگاه قضایی استان با تاکید بر دسترسی زندانیان به قاضی ، بر ضرورت حضور مسئولین قضایی و زندان در کنار زندانیان تاکید کرد و گفت : زندانیان تحت قرار باید سریعاً تعیین تکلیف شده و آمار محکومین مالی به تفکیک میزان بدهی روشن شده و گزارشی از تعداد پرونده های ارائه شده اعسار تهیه و تدوین شود.
شایان ذکر است در این جلسه 5 پرونده مورد بررسی و دستور قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار